luns, 26 de outubro de 2020

Actividade 2: O método científico

1. Diccionario da materia: 

Empirismo: É unha corrente filosófica que defende que todo o coñecemento adquírese a través da experiencia.

Filosofia: A palabra está composta por dous vocablos: philos (amor) e logos (sabedoría), polo que significa amor á sabedoría, ao coñecemento e a querer saber máis. Os filósofos buscan saber sen un fin concreto, simplemente polo propio proceso de facelo e querer coñecer máis. Filosofear é tamén un acto natural do ser humano, querer  saber o porqué das cousas. 

Hipótese: É unha idea con certo grao de posibilidade de que funcione pero só se pode comprobar experimentando e probando así se é certa. 

Teoría: Conxunto de ideas que serven para explicar a orde das cousas, por exemplo a teoría da orixe do Universo. Tamén se pode entender como os coñecementos especulativos, o que quere dicir que son ideas independentes á practica.

2. Cal foi a contribución de Galileo e de Descartes ao metodo?

Galileo foi o primeiro en empregar o método científico resolutivo-compositivo. O cal baseábase en catro pautas: a observación do obxecto de investigación, logo elabórase unha hipótese explicativa, sobre esta fanse deducións, e por último a experimentación onde se pon a proba se a hipótese funciona en tódolos casos. 

Descartes comenzou a dudar sobre as cousas, en primeiro lugar sobre a existencia dun mundo exteriordescompor os problemas complexos en partes cada vez máis sencillas ata  chegar aos elementos base. 

3. Etapas do método científico: 

  1. Observación 
  2. Pregunta
  3. Elaborar unha hipótese
  4. Experimentar
  5. Resultados
  6. Conclusión

4. Exemplo de método científico: 

Suspender física: 

  1. Observación: A diferencia de outras clases nos exames de física saco 0. 
  2. Pregunta: Como podo aprobar?
  3. Hipótese: 
    1. Hipótese 1: Debería estar máis atenta na clase. 
    2. Hipótese 2: Se só atendendo máis non consigo aprobar probarei a estudar máis os días antes.
    3. Hipótese 3: Se con todo non obteño unha boa nota terei que facer exercicios de repaso tódolos días.
  4. Experimentar: Levarei a cabo cada unha das hipóteses para observar en cal obteño mellores resultados .
  5. Resultados: Despois de telo experimentado observo os resultados e de que xeito mellorou máis a miña nota.
  6. Conclusión: Debido ao deficiente nivel que teño na materia non só podo atender, senón que ademais teño que estudar máis e facer exercicios que me axuden a comprender e repasar os contidos dados todos os días. Con isto podo acadar cando menos o 5.


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Cuestionario U4: A xeosfera (2ª parte)

 1. A enerxía xeotérmica é aquela que se obtén do calor interno da Terra, pódese obter das rocas ou de auga hidrotermal. Actualmente en Espa...